Door zijn dyslexie raakte onze zoon Ivar achter op school. Lezen en schrijven zijn echt een uitdaging. In rekenen was hij gelukkig wel goed. Maar om zijn zelfvertrouwen echt een boost te geven, wilden we hem erin laten excelleren. Door diverse collegaās en vrienden werd Foutloos Rekenen van het NMI aangeprezen als een methode om hem daarbij te helpen. Met de combinatie van super getalenteerde en gemotiveerde docenten, heldere rekenrecepten en een ouderwetse aanpak van Lees meer
herhaling om vaardigheden te automatiseren, lukte het Ivar en het team van Foutloos Rekenen om Ivar inderdaad naar een excellent rekenniveau te brengen. Zonder terughoudendheid kunnen wij daarom iedereen een samenwerking met Aydin en zijn team aanbevelen. Sterker nog, onze dochter (ook een dyslectica) meldt zich binnenkort aan voor dezelfde cursus! Bedankt Aydin, Raslen en de andere docenten voor jullie hulp!
Andries Kuilboer
Interim Finance Professional
23 januari, 2020
“Foutloos rekenen was de belofte! Deze is waargemaakt wel is het keihard werken en het is zwaar gedurende 12 weken een uur huiswerk per dag (voor het kind maar ook de ouders). Maar het automatiseren heeft zijn vruchten afgeworpen daar waar het reguliere onderwijs het niet kon waarmaken hebben jullie geleverd wat jullie hebben beloofd en bovenal heeft mijn dochter zelfvertrouwen gekregen waar het rekenen betreft en dat is goud waard! Ik gun dit echt Lees meer
een ieder. Iedereen op jullie lokatie is vriendelijk en behulpzaam dat is ook een unicum. Dank!”
Rita Marapin
Senior Marketing Manager International Alliances and Sales at LexisNexis
8 november, 2019
Our daughter followed the cursus Foutloos Rekenen in group 6. Although she had good results at maths (B level) we had the impression that she was not able to properly automate the basic concepts. Although initially reluctant to follow a cursus (the school feedback was that āshe should by no means do additional work at homeā) she got enthousiastic to start with Foutloos Rekenen upon the intake session with Aydin. She and we are very Lees meer
happy she did this cursus! The NMI team is very professional, the cursus is well structured and the kids are stimulated and supported continuosly during the entire duration. During these 3 months she substantially improved her skills, performance and self-confidence. She was often saying āI never knew that I was so good in maths!ā Also the CITO exam was held before finalising this cursus and she went 2 levels higher. The school was also very impressed with such improvement within such a short period. We all are extremely happy with the results! I would like to recommend this cursus irrespective if the kids have good results in school. The current school curriculum is not sufficient to properly assimilate the maths concepts, meaning that kids will find the high school maths much more difficult without additional support. Itās the best invesment one parent can do!
Carmen Waaijer, CertICM
Certified Product Owner | Sr. Project Manager | Sr. Business Consultant
1 augustus, 2019
Op het Nederlands Mathematisch Instituut leer je rekenen. En hoe! Rekenen is een vaardigheid die je leert door het te doen. Het NMI legt alles op een heel duidelijke en nauwkeurige wijze heel geduldig uit. En vervolgens wordt er geoefend. Het maken van zeer veel sommen is domweg een training die net als bijvoorbeeld bij sport-training als vanzelf tot een betere āconditieā leidt. Rekenen en wiskunde komen het dichtste in de buurt van wat je Lees meer
onomstotelijke waarheid kunt noemen: slechts ƩƩn antwoord is goed. Een overzichtelijk denkproces dat tot dat ene goede antwoord leidt is daarom ook een oefening in inzicht en logica. Daarom is de reikwijdte van het goed kunnen rekenen veel groter dan slechts het oplossen van sommen. Maar de beste manier om je dit eigen te maken is gewoon rekenen. En dat kunnen ze bij het NMI. En ze kunnen het anderen leren, op een duidelijke, vriendelijke, positieve en serieuze manier. Geen gedoe, geen lange verhalen, gewoon de techniek. Het NMI gaat net zo lang door tot iedereen het kan. Rekenen is niet moeilijk, maar moet wel veel geoefend worden. Onontbeerlijk en goud waard !!
Marianna RƔcz
Praktijk voor Psycho- en Hypnotherapie, EFT-relatietherapie, EMDR, PDS-therapie, Counseling, Coaching en Systemisch Coachen
13 juni, 2019
“De rekencursus āFoutloos Rekenenā is een absolute aanrader, met name als de methode van school onvoldoende landt. Mijn dochter (groep 7) heeft met veel plezier en goed resultaat de cursus ‘Foutloos Rekenen’ gevolgd. De cursus is zodanig intensief (twee uur les per week en iedere dag huiswerk) dat het rekenen heel snel wordt geautomatiseerd. Daarnaast wordt je kind er zeer gedisciplineerd door en leert het wat doorzetten is. Mijn dochter is in drie maanden tijd Lees meer
van een cito score 5 naar een 1 gegaan. Ze heeft veel meer plezier in rekenen gekregen en hierdoor heeft ze veel meer zelfvertrouwen. Ik ben Aydin en zijn team hiervoor zeer dankbaar.”
Michiel Oosterhaven PMP
International Renewable Energy Expert
11 juni, 2019
“Onze dochter heeft een traject van Foutloos Rekenen in Capelle aan den IJssel gevolgd en kan met recht zeggen dat ze nu 9 en 10-en haalt voor haar rekentoetsen. Foutloos Rekenen geeft ook een resultaat verplichting en dat heeft ons ervan overtuigd dat we dit moesten doen. We zijn bijzonder enthousiast!
We hebben al veel bijles leraren gehad in de afgelopen jaren, maar de gedrevenheid om kinderen foutloos te leren rekenen is het beste dan we Lees meer
tot nu toe hebben meegemaakt in de afgelopen jaren. Foutloos Rekenen zet alleen maar universitair geschoolde docenten in. Er wordt dus op hoog niveau les gegeven en kan afgestemd worden op wat het kind prettig vind. We hebben ons voorgenomen om onze dochter ook in te schrijven voor het Nederlands onderwijs.”
Richard de Groot BSc
Contract & Vendor Manager bij Mammoet Holding BV
20 juli, 2018
“Onze kinderen hebben beide met succes de training foutloos rekenen gevolgd. De hiaten in de kennis van rekenen, die blijkbaar vaak bij kinderen in het basisonderwijs aan de orde zijn, waren na de training volledig opgelost. Door vanaf de basis hernieuwd te leren rekenen en dit door intensieve training goed eigen te maken hadden onze beide kinderen een 2 niveau’s hogere cito uitslag.”
Rob Clijnk
Area Sales Manager at MSA - The Safety Company
24 maart, 2018
“Beste Aydin,
Hartelijk dank voor je tijd en inspanning voor het Nederlands Mathematisch Instituut. De cursus Foutloos Rekenen is een zeer welkome aanvulling op het rekenaanbod van het reguliere onderwijs van de kinderen. Automatiseren is van essentieel belang op de basisschool. Thuis oefenen hoort daar zeker bij en vreemde ogen dwingen.
Onze kinderen kijken met voldoening terug op de rekencursus. Op een aangename manier is rekenen onder de aandacht gebracht en ook het huiswerk werd doelgericht gemaakt. Lees meer
De vier basisberekeningen: optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen, zijn veelvuldig geoefend. De tafels werden voldoende gerepeteerd en ook nieuwe inzichten in getallen werden verschaft. Een stukje interesse voor wiskunde is overgebracht.
Een goede basis van rekenen geeft zelfvertrouwen en een vliegende start op de middelbare school. Foutloos rekenen is een aanrader, voor kinderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken bij automatiseren.”
Arnoud van Oers
Finance Manager
27 januari, 2018
“Mijn zoon Niek scoorde in groep 7 met rekenen op VMBO niveau en na de cursus foutloos rekenen op VWO niveau! Het was hard werken en ik ben Aydin en zijn team zeer dankbaar!”
Henk Brat
Partner/Advocaat bij LEXSIGMA Advocaten. Gespecialiseerd in Ondernemingsrecht.
15 juni, 2017
“This year, Aydin has helped our son go from failing every maths exam to getting a 9.3 in his final VWO wiskunde B exam. Maths is an extremely difficult subject to teach, and the general notion seems to be that you either get it or you don’t. By taking his students back to basics, Aydin rebuilds the knowledge and, at the same time, the confidence lost during maths lessons at school. Moreover, he has an Lees meer
amazing ability to connect with young people and is a highly motivating teacher. He makes students feel welcome and offers a safe environment in which to learn. My son has a huge amount of respect for Aydin and would take all his advice on board. He would willingly spend several hours a week, in addition to the official course hours on Sunday afternoons, working on his maths in Aydin’s office. We are extremely grateful to Aydin for his patience and time and would not hesitate to recommend his services.”
Catriona Ester
Communications Manager
15 juni, 2017
“Onze Ben behaalde bovengemiddelde resultaten in de 5de van het gymnasium voor al zijn vakken (een E&M pakket met talen, geschiedenis, aardrijkskunde, economie en Wiskunde B) en het leven was goed. Totdat hij op een dag met een 2,9 voor een Wiskunde B proefwerk thuiskwam. Het was een eenmalige ‘slip of the pen’. Hij zou meer tijd aan zijn Wiskunde besteden, meer in de klas opletten en het zou allemaal goedkomen, net zoals met de Lees meer
andere vakken. Een paar weken later kwam hij enigszins beduusd thuis met een 3,2. Hij begreep er niets van. Hij had immers heel goed geleerd. Had hij simpelweg geen aanleg voor Wiskunde zoals zijn vader (in de 3de met een taak laten vallen)? wij begrepen dat er een probleem was dat hij zelf niet in staat was om op te lossen. Wij kenden Aydin en hadden hele goeie dingen over hem gehoord. Wij begrepen dat Ben hulp nodig had om zijn cijfer naar en voldoende op te krikken. Aydin kwam bij ons thuis. Zijn enthousiasme voor Wiskunde werkte aanstekelijk. Volgens Aydin zijn er geen slechte leerlingen. Sommigen hebben alleen niet goed opgelet of de basis gemist. Hij is direct met Ben aan de slag gegaan. Zij aanpak was erg grondig. Ben moest zich eerst de basis eigen maken. Er moest worden afgebroken en opnieuw opgebouwd. Ben was in het begin sceptisch maar is vrij snel een ‘believer’ geworden. Aydin gaf zijn zelfvertrouwen een enorme boost en hem het gevoel dat er niets was op Wiskunde-gebied wat Ben niet kon bereiken. Ben ging steeds meer tijd doorbrengen op het instituut. Hij kon er altijd terecht (‘s-avonds en in het weekend) en Aydin stond altijd voor hem klaar. Aydin was erg geĆÆnteresseerd in zijn vorderingen op school en zij appten voortdurend met elkaar. Het bleek dat Ben behoorlijk achterop was geraakt en het heeft even geduurd, maar vrij snel gingen de cijfers omhoog en werd de eerste voldoende gevierd. Het ongelooflijke gebeurde, Ben begon Wiskunde leuk te vinden. Ben is gisteren cum laude geslaagd voor zijn eindexamen, met een 9,8 voor Wiskunde B, het hoogste cijfer van de hele jaarlaag. Wij hebben een slimme zoon, ik geef dat direct toe, maar hij had het nooit zonder Aydin gered. Zijn methodische aanpak, zijn liefde voor het vak maar met name het zelfvertrouwen dat hij onze Ben gaf, hebben ervoor gezorgd dat Ben niet alleen extreem goed in Wiskunde is geworden maar van het vak is gaan houden. Ben gaat Rechten studeren maar overweegt serieus om Wiskunde als tweede studie te doen. Ik was altijd de mening toegedaan dat er twee soorten mensen waren, mensen die goed waren in Wiskunde en mensen die dat nooit zouden worden. Dankzij Aydin heb ik mijn mening veranderd. De samenwerking van Ben en Aydin heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Wij zijn hem eeuwig dankbaar.”
Roman Tarlavski
Partner at CMS
15 juni, 2017
“Onze dochter Julia wilde graag beter leren rekenen. Ze zit in groep 8 en rekende tot aan de start van haar rekencursus bij het NMI op het niveau van groep 7. En ook op dit niveau scoorde ze een E en behoorde ze tot 10% laagst scorende leerlingen. Aydin en het NMI vind ik om meerdere redenen een verademing in onderwijsland.
1) De passie en overtuiging waarmee Aydin en zijn team werken aan hun missie om Lees meer
rekenen net zo’n basisvaardigheid te maken als lezen.
2) Ze hebben het lef gehad om dwars tegen alle methodieken en overtuigingen in een aantal basisrecepten te ontwikkelen die echt werken.
3) Ze stemden vooraf met Julia Ʃn met ons het te volgen traject af. Julia zag al na de proefles in dat ook zij kon leren rekenen en was daarom erg gemotiveerd.
4) Last but not least. Onze Juul heeft de meest steile leercurve in haar leven tot nu toe laten zien. Na enkele weken was ze een van zeldzame leerlingen die de eindtest bij een eerste oefening direct foutloos maakte. En misschien nog belangrijker. Julia is niet alleen veel beter geworden in rekenen, maar heeft ook een enorme dosis zelfvertrouwen en discipline er bij gekregen.
Ik wens Aydin en zijn team – maar vooral ook de bestaande instellingen in NL – toe dat NMI de ruimte krijgt om haar visie, expertise en passie over te brengen op de scholen in Nederland.”
Albert Goldsteen
Oprichter Goudsteen & Company
5 juni, 2017
“Aydin zorgt voor een stevige rekenbasis waar kinderen erg veel profijt van hebben. Aan de hand van zijn ‘rekenrecepten’ krijgen kinderen tools waarmee ze ingewikkelde sommen zelf leren op te lossen. Dat geeft hen veel zelfvertrouwen. Hierdoor blijkt een ‘rekenprobleem’ opeens een stuk minder problematisch.”
Hester Otter
Journalist, content specialist, copywriter, projectmanager en mede-eigenaar Studio Peppar
17 december, 2016
“Het NMI is absoluut een aanrader. Onze zoon (groep 7) heeft met veel plezier en goed resultaat de training ‘Foutloos Rekenen’ bij Aydin (en zijn collega’s) gevolgd en met een diploma afgesloten. Je kind wordt er zeer gedisciplineerd door en leert wat doorzetten is. Het is prettig een rekenmethode te kennen, die altijd werkt. De kinderen krijgen het diploma niet voor niets, er moet heel hard gewerkt worden, een investering die het dubbel en dwars Lees meer
waard is. Ons kind beheerst nu de gehele basisschoolleerstof rekenen t/m groep 8. Zeer veel dank!”
Harriette Kockelkoren
Consultant at FRESHE Search & Solutions
17 december, 2016
“Als je een zoon of dochter hebt die net zo rekende als mijn Juliet van 10 jaar, en je hebt het gevoel dat de methode van school gewoonweg niet landt, dan is de rekencursus van het NMI een enorme aanrader. De methode is heel gedegen opgebouwd, en dat durf ik als didacticus te zeggen. Met een wekelijkse les van 2 uur en een portie huiswerk van 1 uur per dag is het een pittig, maar Lees meer
succesvol geheel. Het rekenen wordt echt geautomatiseerd, waarna ook de redactiesommen telkens een beetje beter gemaakt worden. Het fijne is dat het naast goed kunnen rekenen, ook enorm veel zelfvertrouwen oplevert. En huiswerk discipline. Er is een basis gelegd waar ze haar hele leven plezier van gaat hebben.”
Natasja Jager-Schijve
Director Splintt online training services
17 december, 2016
“Mijn zoon… 11 jaar… een dromertje… wil graag prof. voetballer worden… houdt van alles dat met een beeldscherm te maken heeft. Vind school slechts een plek om zijn vrienden te ontmoeten. Hij zit nu in groep 8 dus het roer moest om. M.aw. meer focus om zijn zelfverttouwen te vergroten, zijn reken skills op peil te krijgen en de discipline bijbrengen van regelmatig en op een slimme manier je huiswerk te maken.
Ik was eerlijk gezegd Lees meer
een beetje sceptisch aan het begin, maar NMI heeft mijn verwachtingen in 12-14 weken dik overtroffen. Aydin en zijn team kunnen naar mijn mening van elk kind een rekenwonder maken. Het mooie van de cursus is dat het zelfvertrouwen van mijn zoon zodanig is toegenomen dat hij nu voor alle vakken op school goede cijfers haalt. Hij geeft zelf aan dat hij nu veel meer de rust heeft om vragen volledig te lezen voordat hij aan zijn antwoorden gaat werken. Overall: NMI is een dikke aanrader! Thanks, Aydin en team.”
Giovanni Doesburg
Freelance Digital Marketeer
17 december, 2016
“Wij hebben onze dochter de cursus Foutloos Rekenen laten doen bij het instituut van Aydin Cihangir, omdat de methode die de school aanbiedt voor haar niet werkte en ze eind groep 6 matige Cito-scores had voor rekenen. Aydin werkt met hoog gekwalificeerde docenten op master niveau, die de kinderen binnen drie maanden door de rekenstof van groep 3 tot en met groep 8 loodsen. De cursus is zodanig intensief (twee uur les per week en Lees meer
iedere dag huiswerk) dat het rekenen heel snel wordt geautomatiseerd. De methode die wordt gehanteerd is zgn cijferend rekenen, dus de methode die kinderen moeten beheersen zodra ze naar de middelbare school gaan. Het resultaat van de cursus is dat onze dochter in drie maanden tijd van een cito score D naar een hoge B is gegaan. Ze heeft veel meer plezier in rekenen gekregen en ze heeft hierdoor veel meer zelfvertrouwen. Het is iedere euro waard geweest.
Ik zou iedereen met kinderen in groep 6/7 die moeite hebben met rekenen of met de schoolmethodes, van harte willen aanbevelen om deze cursus te volgen.”
Robert Bakker
Advocaat, Bouwrecht, Ondernemingsrecht RJB Advocatuur
25 oktober, 2016
“Mijn naam is Michael Tedja. Ik ben beeldend kunstenaar, schrijver, dichter en curator. Mijn vriendin, Miek Hoekzema schrijft kinderboeken en maakt daar educatieve voorstellingen bij. Onze zoon heet Malcolm.Ā Malcolm kan goed leren. Hij is goed in taal en rekenen en heeft een klas overgeslagen. Hij zit nu in groep zes. Ook na een klas overgeslagen te hebben zocht Malcolm uitdagingen, met name op het gebied van rekenen.Ā Een jaar geleden hebben wij contact gezocht met het Lees meer
NMI. Het eerste gesprek met de docent verliep heel goed. Malcolm was zeer enthousiast.Ā Omdat Malcolm toen nog in groep vijf zat voorzag het NMI in eerste instantie niet in een aanbod voor een kind van zijn leeftijd. Maar na een vervolggesprek was de docent al snel overtuigd van het enthousiasme en de inzet van Malcolm.Ā De cursusstof was behoorlijk omvangrijk. Toch voelde Malcolm zich als jongeling, zeer serieus genomen. Hij werd niet beknot (in zijn spervuur aan vragen).Ā Het diploma hangt nu prominent in ons huis. Onze zoon kijkt er vaak naar en is er erg trots op. Ook stimuleert het hem verder zijn best te doen op school. Hij ervaart het als een overwinning op zijn eigen capaciteiten.Ā Het belangrijkste is dat wij door de rekencursus hebben gezien dat onze zoon in staat is om zich langdurig te concentreren op complexe materie en om die materie om te zetten in concrete resultaten.Ā Met dank aan het NMI.
Hartelijke groeten van
Michael Tedja,en Miek Hoekzema.”
Michael Tedja
Teacher at the Sandberg Institute, Amsterdam
29 januari, 2016
“Mijn zoon heeft door de cursus Foutloos Rekenen zo’n ongelofelijke vooruitgang geboekt, dat hadden we ons nooit kunnen voorstellen. We hebben hard moeten werken, een uur huiswerk per dag voor 4 maanden, echt pittig. Eind 2015 ronde hij de cursus af en nu haalde hij in Januari 2016 al een 8,5 en een 9,5 voor zijn reken toetsen. Wie had dat ooit gedacht, fantastisch!”
Jessica kersten
Co-founder & CD at Cloudfactory
25 januari, 2016
“Omdat onze dochter destijds in groep 7 onvoldoende haar rekenen beheerste hebben we besloten om haar met de spoedcursus een vaste basis te geven. Het heeft voor haar erg goed uitgepakt en wij zijn dan ook zeer te spreken over de professionele aandacht en de methode! Niks is teveel. Dank en succes met de verdere plannen!”
Amber Voƻte
Organisatie/Congressen/Beurzen/Zakelijke Evenementen/Director/Owner
18 januari, 2016
“Na 8 jaar basisonderwijs kon mijn dochter niet rekenen. Discalculie was de verklaring van de docenten. Toen we zijn gaan oefenen voor de Cito toets kwam ik er achter dat ze goed in staat was sommen te maken die we eerder hadden geoefend. In dezelfde periode kwam Aydin langs bij IJsfontein om te praten over de mogelijkheden zijn rekenmethode te digitaliseren. Ik raakte geĆÆnspireerd door deze aanpak en besloot mijn dochter mee te laten doen Lees meer
aan zijn cursus van12 weken. De methode van het Nederlands Mathematisch Instituut is geen wondermiddel maar een gestructureerde aanpak om stapsgewijs te leren rekenen. De docent is een rustige docent die de kinderen het vertrouwen geeft dat ze kunnen leren rekenen. Na 12 weken kan mijn dochter foutloos rekenen en helpt haar oudere zus met het maken van wiskunde sommen.”
Jan-Willem Huisman
Owner, IJsfontein Playful learning
6 januari, 2016
“De docent van “Foutloos Rekenen” heeft mijn dochter in vier maanden alle ‘recepten’ bijgebracht die een basisschool leerling na zes jaar moet kennen en kunnen toepassen. Het overbrengen van de recepten in combinatie met het dagelijks huiswerk, waarbij de sommen eindeloos worden geoefend, is de enige manier waarop kinderen leren rekenen.Ā Helaas wordt deze ‘ouderwetse’ maar beproefde methode niet meer in het reguliere basisonderwijs toegepast, waardoor basisschoolleerlingen onnodig slecht presteren op rekenen en met een achterstand Lees meer
het voortgezet onderwijs instromen. Jammer, want met een gedegen methode zie je zo snel resultaat. Daarbij heeft Foutloos Rekenen zeer kundige en toegewijde docenten, die hun leerlingen niet laten gaan voordat ze werkelijk foutloos de eindtest hebben gehaald. Met de mogelijke oprichting van de Alan Turing School kan Foutloos Rekenen een wezenlijke bijdrage leveren aan het verbeteren van de kwaliteit van het basisonderwijs in Amsterdam”
Esther Spetter
Ervaren (interim) manager en toezichthouder in publieke domein met visie op control en governancevraagstukken
5 januari, 2016
“Ik ben de docent zeer dankbaar. Onze zoon had grote moeite met rekenen en op school kreeg hij niet de hulp die hij zo nodig had, ondanks meerdere verzoeken van onze kant. Het knagende gevoel dat er meer inzat dan dat eruit kwam werd bevestigd door de cursus Foutloos Rekenen. In een paar weken tijd veranderde onze zoon in een vlotte rekenaar met zelfvertrouwen. Dit is nou precies waar ieder kind dat worstelt met rekenen Lees meer
recht op heeft: aandacht, goede uitleg en de personal touch! Chapeau!”
Mary Bulterman
Interim Management Assistant bij AkzoNobel
31 december, 2015
“Ik heb de docent leren kennen als een enorm aardige man. Zeer gedreven, doch geduldig docent die in staat is om ieder kind beter te leren rekenen. Zeer effectief en met tastbare resultaten in een korte termijn. Ook namens mijn dochter Suzanne enorm bedankt voor de hulp en toewijding!”
Robert den Broeder
Consultant & Trainer for Organizational Behavior Management (OBM) at Trigono
29 december, 2015
“Foutloos Rekenen heeft mijn dochter ondersteund bij het leren rekenen. Op de middelbare school bleek dat mijn dochter geen goede basis op de basisschool had gekregen voor het vak rekenen. Ik heb de docent leren kennen als een enthousiaste en toegewijde leraar, die met grote inzet mijn dochter een solide basis heeft gegeven om op de middelbare school verder te kunnen. Mede dank zij zijn inspanningen heeft mijn dochter haar middelbare school gehaald.”
Bert Jonker
Manager Product & Performance Management at Syntrus Achmea Pensioenbeheer
27 december, 2015
“Mijn kleinzoon heeft de lessen gevolgd bij Foutloos Rekenen. Op de basisschool had hij voor rekenen zware onvoldoenden. Hij zit dit schooljaar voor het eerst op het V.O.Ā Zijn cijfer voor rekenen is nu 7,9. Dit is het resultaat van de lessen van Foutloos Rekenen.
Maarten ter Linden.”
Maarten Ter Linden
advisor at Advies en Management Onderwijsvastgoed
21 december, 2015
“De docent is erg sterk in het overbrengen en geduldig nader uitleggen van rekenformules.”
Anne Lamers
Account Manager at VCK Travel
5 december, 2015
“The teacher is very enthusiastic and an experienced Maths teacher with strong technical background. The methodology he exercised to the students helps them to learn, explore and, most importantly, love the Maths. He has been teacher for my 2 kids and both have been successful at the school by increasing their performance and have more confidence. I strongly recommend him”
Erol Oner
Vice President at Credit Europe Bank N.V.
25 september, 2015
“De docent is zeer toegewijd aan zijn taak. Hij heeft veel kennis van zaken en brengt dit op een heel prettige manier over aan de kinderen. Hij legt alles duidelijk uit en als je het niet direct begrijpt heeft hij alle geduld om het nogmaals uit te leggen. Hij doet er alles aan om het je te leren. Hij is heel aardig en rustig, aldus de kinderen en helpt je graag”
Carina Benninga
Directeur bij Bureau Benninga
19 april, 2015
“De docent is een intelligente en gedreven docent, die met veel toewijding het beste op rekengebied haalt uit zijn leerlingen. Gerjan”
Anja Dekhuijzen
Partner at Whitebridge Advocatuur
26 maart, 2015